Geoblog.pl    curly    Podróże    Azja (Tajlandia, Kambodża, Laos - zmiana trasy)    Wyjazd już tuż, tuż bo na nartach udało się nie połamać

Wyjazd już tuż, tuż bo na nartach udało się nie połamać

Polska, Pruszków

Na podręcznej liście kilka podstawowych spraw:
- szczepienia od tego zaczęłam w październiku (WZW A+B, dur brzuszny, tężec + błonnica, polio)
- bilet (Finnair) kupiony w grudniu w promocyjnej cenie prosto ze strony przewoźnika
- wiza do Tajlandii - za darmo - niezależnie od ilości wjazdów - taka promocja ma potrwać do Marca 2010 - miło z ich strony
- wiza Kambodża - ambasadę w Warszawie zlikwidowano ( teraz na Dereszyńskiej jest przedszkole, ale Pani odbierająca informuje,że podobno na lotnisku można wyrobić -informacja niepotwierdzona - ale miło ze strony tej Pani
- wiza Malezja - nie ma wymogu wizowego przy wjeździe do kraju
- śpiwór
- maska+rurka
- moskitiera
- wygodny plecak
- przewodnik
- ubezpieczenie zdrowotne (ja wybrałam Elvię, podobno w Azji dobrze działają)
- książka
- ubrania (podstawowe - 4 koszulki, spodnie długie, spodenki, coś na głowę, kostium kąpielowy, krem z filtrem i inne podstawowe kosmetyki....)
- pieniądze
- karta kredytowa
- trochę lekarstw

Lecę 6.01 do Bangkoku i stamtąd pewnie od razu gdzieś dalej w drogę....mam pewien plan minimum, który jak wszystko dobrze pójdzie powinnam zrealizować....zobaczymy jak wyjdzie bo nie będę podróżowała sama....;-)))