Geoblog.pl    curly    Podróże    Chorwacja    Port macieżysty, odbiór jachtu

Port macieżysty, odbiór jachtu

Chorwacja
Chorwacja, Biograd na Moru

Po 1 noclegu w autokarze (26h) o 10.00 dotarłam do portu macieżystego. Bilet wykupiłam w firmie Glob tourist, która raz na tydzień wysyła autokar na trasie Kołobrzeg - Warszawa- Katowice- Cieszyn - mariny w Chorwacji - Split. Tanie i dobre połącznie. Nie polecam tylko miejsc na górnym pokładzie w tyle autokaru.
Ponieważ jacht odbieramy po południu, mamy jeszcze trochę czasu, aby się poznać bliżej, a przy najmniej postarać się zapamiętać imiona. Czekamy też na nasz transport jedzenia z Polski, który dojedzie dzięki uprzejmości jednego małżeństwa z ekipy.
Dostajemy wreszcie sygnał, że łodka jest gotowa i sprawdzona przed rejsem, jest to o tyle istotne, że mamy pewność, że nie będziemy odpowiadali za szkody naszych poprzedników. Jeszcze tylko wymiana Euro na Kuny 1EURO=7,22 Kun w Recepcji w Marinie 1PLN=0,59KUN wypłata kartą z bankomatu.
Kapitan dostał pakiet podstawowych informacji o jachcie od obsługi technicznej, jeszcze tylko napełnimy zbiorniki jachtowe wodą i możemy wypływać...